2 Temmuz 2018 Pazartesi

Published Temmuz 02, 2018 by with 0 comment

Kamp.İZ Film Günleri- Fight Club



Kültür Sanat olarak ikinci filmimiz, kültlerin başını çeken, hem stres attıran hem de strese iten Fight Club ile selamlıyoruz!


 İZ-leyici köşemiz...

David Fincher'ın kara mizahı muazzam derecede iyi denebilir. Ayrıca Fight Club'ı her izlediğimde farklı detayları görüyorum. Özellikle son sahnedeki 25. kare yerleştirmesi süperdi, 4. izleyişimde fark ettim.
 @cengizmcinar

Beyaz yakalılara değinmiş olması acaba David Troçki'st mi sorusunu akla getirse de bunu çok umursamadan çikolatalı sütümü içiyorum çünkü kahvaltı önemli.

Monoton yaşamdan sıyrılmak isteyen herkese bir mesaj veriliyor... Bu mümkündür lakin "güç" faktörü devreye girince herşey ve herkes kontrolden çıkabilir. 

Filmi 7. izleyişimde renklerin film üzerindeki etkisine bir kez daha tanık oldum. Alt metinlerle, filmde görülmeyen birçok anlatı söz konusu. 

.. çoook uzun zaman önce izlemiştim sahnelerini bile unutmuşum, dün akşam da baştan sona kesintisiz izleyemedim ama bağımlılıklarımızı kırmamızı söyleyen bir film. Esareti içine girmiş, hayatlarından bunalmış ve değiştirmek isteyen ama yeterli zekaya veya güce sahip olmadığını düşünen insanlar Tyler gibi birinin gelmesini bekleyecekler... Kendilerinin yerine, yapılmasını istediği şeyleri yapacak birinin gelmesini... İçinizdeki gücü fark edin, bir kurtarıcının gelip sorunlarımızı çözmesini beklememeliyiz. Kendinize güvenin.. Yani demek istediğim; Tüketim toplumu olmak yerine önce insan olduğumuzu ve birey olduğumuzu hatırlamamız gerekli demek çok daha doğru bir mesaj olur.

İnsanların herkes gibi olma çabalarının yanı sıra içinde bastıramadığı farklı bir benliği de vardır ve bu bazen biz farkında olmadan tüm hayatımızı kontrol etmeye başlar. 

Çocuklar ölmeden önce ne yapmak isterdiniz? Hayatımızın sorusunu, hayatımızı sorgulamamızı hayatımıza sahip olmamızı veya hayatımızın bize sahip olmasını; hangisini tercih edeceğimizi bulmamız gerekiyor.

Düşük profilli kendini gerçekleştirememiş insanlar kendilerinden çok fazla farkı olmayan hastalığından dolayı ayrı bir boyut yaşayan bir adamın izlerinde iyice robotlaştılar benim sezdiğim alt mesaj her ne kadar modern köle düzenine karşı çıksanız da yine en idealinin o olduğuna ikna olacaksınız olarak şekillendirilmiş diye düşünüyorum kendimce.
Mücahit Altıok


Fight Club izlemeden önce bir dövüş filmi zannettiğim ancak izledikten sonra öyle olmadığını anladığım bir filmdi. Aslında normalde sandıklarımızdan ve gördüğümüz çerçeveden hayatın daha farklı olduğunu gösterdi. Hayattaki dünyevi şeylerin aslında bize dayatılan almaya ve öyle yaşamaya mecbur hissettiren algılardan ibaret olduğunu anlatan bir filmdi. Sahip olduklarımız hayat kalitemizin bir ölçüsü olduğunu sandığımız ama sahip olduklarımızın bize sahip olduğunu anlatan bir başyapıt olarak gördüğüm zevk ve ilgiyle izlediğim bir film oldu benim için. Ayrıca kampiz ailesiyle birlikte birşeyler paylaşmak herzaman olduğu gibi ayrıcalıklı ve kaliteli zaman geçirmeme vesile oldu. Umarım bir diğer film gününde daha kalabalık bir şekilde yeni dostlar edinmek üzere kendinize iyi bakın... :)
@memduhmert


Sorularınız ve önerileriniz için bize yazın.
İnstagram: @kamp_iz
Facebook: Kampiz 


      edit

0 yorum:

Yorum Gönder